Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y – David Münster
David Münster
Bachelor's thesis
Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y
Product placement in magazines focused on women of the Y generation
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty …viacAbstract:
This bachelor’s thesis includes product placement in magazines focused on women of the Y generation. The main task of this thesis is to investigate the influence of product placement in women's fashion magazines especially on shopping behaviour of readers. With the help of the eye-tracking technology and in-depth interviews were found results that influence the Y generation's attitude to the researched …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Martin Slifka -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Tereza Baštová -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc -
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Markéta FILOVÁ