Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích – Aneta Pernicová
Aneta Pernicová
Bakalářská práce
Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích
The influence of sensory stimuli on the purchasing behaviour of Generation Z consumers in perfumeries
Anotace:
Pernicová A. Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z v parfumériích. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá vlivem smyslových podnětů, který ovlivňuje ná-kupní chování spotřebitelů generace Z v parfumeriích. Cílem této práce je navrh-nout doporučení pro maloobchodníky parfumerií, jak zlepšit smyslový prožitek spotřebitelům generace …víceAbstract:
Pernicová A. The influence of sensory stimuli on the purchasing behaviour of Generation Z consumers in perfumeries. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis deals with the influence of sensory stimuli on the buying behaviour of Generation Z consumers in perfumeries. The aim of this thesis is to propose recommendations for perfume retailers to improve the sensory experi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PERNICOVÁ, Aneta. \textit{Vliv smyslových podnětů na nákupní chování spotřebitelů generace Z~v~parfumériích}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/m9lnxb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Kateřina Bilinová -
Smyslový marketing
Martin Hudec -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing v neuromarketingu
Kateřina Tučková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem
Barbora Němcová