Klíčové faktory prosperity středního podniku- internetového obchodu – Vladimír Cima
Vladimír Cima
Bachelor's thesis
Klíčové faktory prosperity středního podniku- internetového obchodu
Key Factors of Prosperity of a Medium Enterprise - Internet Business
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje situaci ve středně veliké firmě ELEKTRA PV, s.r.o. provozující internetový obchod levneELEKTRO.cz. Práce si klade za cíl odhalit a následně zhodnotit faktory ovlivňující prosperitu celého podniku. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se prosperity, podnikání, malých a středních firem a internetu. Dále jsou popsány specifické oblasti managementu, marketingu, řízení …moreAbstract:
The Bachelor Thesis analyses the situation in the medium-sized company ELEKTRA PV, s.r.o. running the online shop levneELEKTRO.cz. The main purpose of this thesis is to discover and evaluate factors affecting prosperity of the whole company. The theoretical part defines basic terms of prosperity, entrepreneurship, small and medium enterprises and the internet. There are also described specific parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37637
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Ladislav Hartman
- Reader: Karel Koliš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37637
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík