Petr Fojtík
Bakalářská práce
Marketing ve filmovém průmyslu
The Marketing in the Film Industry
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je "Marketing ve filmovém průmyslu". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část analyzuje v České republice užité marketingové kampaně vybraných filmů. Práce se dále soustředí na určení faktorů marketingového mixu, hrajících klíčovou úlohu v rozhodovacím procesu českého …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is "Marketing in the film industry." The theoretical part contains a summary of the core terminology from this field, including application of the marketing mix in the marketing of audiovisual works. The practical part analyzes elected films' marketing campaigns, used in the Czech Republic. The final part of this paper is focused on identifying influential factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojtík, Petr. Marketing ve filmovém průmyslu. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Tereza Jägerová -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
Vendula VELÍSKOVÁ -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Společně k dílu, společně k jídlu: Filmová propagace a dobové koncepty zdravého životního stylu v letech 1945–1959
Eliška Malečková -
Komparace distribuce studentských filmů na FAMU a Národní filmové škole v Lodži
Barbora Skoumalová -
A24 - Umění filmové distribuce
Marek Dusil -
"A zázrak se nekoná!" Distribuce a uvádění českého filmu ve Francii po roce 1989
Lada Žabenská