Marketingová komunikace bank v ČR – Ing. Jaroslav Němec
Ing. Jaroslav Němec
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace bank v ČR
Marketing Communication Banks in CR
Anotácia:
Náplní této bakalářské práce je zanalyzování marketingové komunikace v České republice jako celku a poté zanalyzování, porovnání a vyhodnocení marketingové ko-munikace v bankovní sféře a několika vybraných bankách. Nejprve budou vysvětleny některé obecné pojmy z oblasti marketingu. Poté se pokusí analyzovat marketing v Čes-ké republice a představí některé marketingové asociace a ocenění marketingových …viacAbstract:
Filling those baccalaureate work is analyzing marketing communication in Czech republic as unit and after analyzing, comparison and evaluation marketing communi-cation in bank's sphere and subsequently in several choice banks. At first will explained some general notions from spehre of marketing. After it will try to analyze marketing in Czech republic and will present some marketing association and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k2vn3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.
Tereza Roháčková -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota