Návrh marketingového mixu pro podnik – Bc. Jana Večeřová
Bc. Jana Večeřová
Master's thesis
Návrh marketingového mixu pro podnik
Design marketing mix for business
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro podnik BETA Brno, a.s. Obsahem práce je analýza současného marketingového mixu společnosti, analýza konkurence a použití základních analytických metod PEST, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Výsledky identifikace slabých stránek podniku pomocí SWOT analýzy sloužily k tvorbě jednotlivých návrhů a tedy návrhu nového …viacAbstract:
This thesis deals with the design of the marketing mix for the business BETA Brno, a.s. The content of this thesis includes the analysis of the current marketing mix of the company, competition analysis and use of basic analytical methods PEST, Porter's five forces analysis and SWOT analysis. The results identify weaknesses using SWOT analysis used to create various designs and therefore the proposal …viacKľúčové slová
Marketingový mix produkt cena místo propagace lidé procesy fyzický vzhled marketingové prostředí
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dxf4e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Jiří Gawel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová