Marketingová komunikační strategie firmy – Bc. Bohdana Anna Šafranová
Bc. Bohdana Anna Šafranová
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie firmy
Marketing communication strategy of company
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikační strategie firmy a navrhnout následně kroky pro zlepšení. První kapitola diplomové práce bude obsahovat shrnutí teoretických poznatků k dané problematice komunikační strategie. Byla zde zahrnuta charakteristika marketingové komunikace, kde je popsána její důležitost a vývoj. Dále jsou uvedený cíle marketingové komunikace, které je potřeba určit pro …moreAbstract:
Aim of this diploma thesis is to make analysis of communication strategy of company and suggest some stepst for improvement. In the first chapter of diploma thesis will be summary of theoretical knowledge of communication strategy field. The characteristics of marketing communication were included, where is described importance and development. In the next are goals of marketing communication, which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y1adm/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠAFRANOVÁ, Bohdana Anna. \textit{Marketingová komunikační strategie firmy}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/matvy0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová