Bc. Bohdana Anna Šafranová

Diplomová práce

Marketingová komunikační strategie firmy

Marketing communication strategy of company
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikační strategie firmy a navrhnout následně kroky pro zlepšení. První kapitola diplomové práce bude obsahovat shrnutí teoretických poznatků k dané problematice komunikační strategie. Byla zde zahrnuta charakteristika marketingové komunikace, kde je popsána její důležitost a vývoj. Dále jsou uvedený cíle marketingové komunikace, které je potřeba určit pro …více
Abstract:
Aim of this diploma thesis is to make analysis of communication strategy of company and suggest some stepst for improvement. In the first chapter of diploma thesis will be summary of theoretical knowledge of communication strategy field. The characteristics of marketing communication were included, where is described importance and development. In the next are goals of marketing communication, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/y1adm/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné