Marketingová komunikační strategie firmy – Bc. Bohdana Anna Šafranová
Bc. Bohdana Anna Šafranová
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie firmy
Marketing communication strategy of company
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikační strategie firmy a navrhnout následně kroky pro zlepšení. První kapitola diplomové práce bude obsahovat shrnutí teoretických poznatků k dané problematice komunikační strategie. Byla zde zahrnuta charakteristika marketingové komunikace, kde je popsána její důležitost a vývoj. Dále jsou uvedený cíle marketingové komunikace, které je potřeba určit pro …víceAbstract:
Aim of this diploma thesis is to make analysis of communication strategy of company and suggest some stepst for improvement. In the first chapter of diploma thesis will be summary of theoretical knowledge of communication strategy field. The characteristics of marketing communication were included, where is described importance and development. In the next are goals of marketing communication, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y1adm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová