Bc. Bohdana Anna Šafranová

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie firmy

Marketing communication strategy of company
Abstract:
Cílem diplomové práce je provést analýzu komunikační strategie firmy a navrhnout následně kroky pro zlepšení. První kapitola diplomové práce bude obsahovat shrnutí teoretických poznatků k dané problematice komunikační strategie. Byla zde zahrnuta charakteristika marketingové komunikace, kde je popsána její důležitost a vývoj. Dále jsou uvedený cíle marketingové komunikace, které je potřeba určit pro …more
Abstract:
Aim of this diploma thesis is to make analysis of communication strategy of company and suggest some stepst for improvement. In the first chapter of diploma thesis will be summary of theoretical knowledge of communication strategy field. The characteristics of marketing communication were included, where is described importance and development. In the next are goals of marketing communication, which …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné