Ensenyar català amb el mètode 'drill': una experiència pràctica – Bc. Michaela Fickerová
Bc. Michaela Fickerová
Bachelor's thesis
Ensenyar català amb el mètode 'drill': una experiència pràctica
Teaching Catalan through the drill method: a practical experience
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl popsat a analyzovat vlastní zkušenost studentky s vedením kurzu katalánštiny pro osoby s nulovou předchozí znalostí tohoto jazyka, přičemž kurz byl vytvořen na základě principů metody drilu.Abstract:
This thesis aims to describe and analyse practical experience of the student as a teacher in a course of Catalan for students without any previous knowledge of this language, using principles of the drill method.
Jazyk práce:
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3ugc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2020
- Vedúci: Mgr. Lucie Rossowová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. David Utrera Domínguez
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / Catalan Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
Lucie Štolfová -
The Effect of Video Games on Second Language Acquisition
Jesika Hamadová -
World of Warcraft as a Tool for Second Language Acquisition
Vít Měřička -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Osvojování druhého jazyka. Teorie osvojovaní druhého jazyka – porovnání z hlediska jazykového transferu z rodného jazyka.
Magda Pecnová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Role mateřského jazyka při osvojování druhého a třetího jazyka
Nikol Fialová