Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Sára Molíková
Bc. Sára Molíková
Master's thesis
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku online marketingové strategie, konkrétně na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je navržení online marketingové strategie pro podnik Urban Master, který se zabývá prodejem turistických batohů, doplňků, ekologických setů a provozem e-shopu. V první části diplomové práce jsou představena teoretická východiska online marketingu, online marketingové nástroje …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the issue of online marketing strategy. Specifically, it focuses on online marketing strategy on the social networks Facebook and Instagram. The aim of the work is to design an online marketing strategy for the company Urban Master, which deals with the sale of backpacks, accessories, ecological sets, and the operation of an e-shop. The first part of the thesis introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Molíková, Sára. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Online marketingová komunikace firmy
Michael Křetinský -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková