Bc. Sára Molíková

Master's thesis

Online marketingová strategie vybraného podniku

Online Marketing Strategy of a Selected Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku online marketingové strategie, konkrétně na Facebooku a Instagramu. Cílem práce je navržení online marketingové strategie pro podnik Urban Master, který se zabývá prodejem turistických batohů, doplňků, ekologických setů a provozem e-shopu. V první části diplomové práce jsou představena teoretická východiska online marketingu, online marketingové nástroje …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on the issue of online marketing strategy. Specifically, it focuses on online marketing strategy on the social networks Facebook and Instagram. The aim of the work is to design an online marketing strategy for the company Urban Master, which deals with the sale of backpacks, accessories, ecological sets, and the operation of an e-shop. The first part of the thesis introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Molíková, Sára. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade