Kateřina Šilhánová

Bakalářská práce

Dopad PPC reklam na návštěvnost webu

Impact of PPC Ads on Web Traffic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá implementací PPC reklam a jejich následného dopadu na návštěvnost vybrané webové stránky. První kapitola teoretické části pojednává o internetovém marketingu, popisuje jednotlivé online marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. V následující druhé kapitole jsou zachyceny základní definice a pojmy z oblasti PPC reklam. Poznatky z teoretické části jsou následně prakticky …více
Abstract:
This bacherol's thesis deals with the implementation of PPC ads and their impact on website traffic. The first chapter of the theoretical part apply internet marketing, describes the types of online marketing tools and marketing communication. The second chapter captures the basic definitions and concepts of PPC advertising. The main findings from the theoretical part are practically applied. The next …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šilhánová, Kateřina. Dopad PPC reklam na návštěvnost webu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta