Kateřina Šilhánová
Bachelor's thesis
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Impact of PPC Ads on Web Traffic
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá implementací PPC reklam a jejich následného dopadu na návštěvnost vybrané webové stránky. První kapitola teoretické části pojednává o internetovém marketingu, popisuje jednotlivé online marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. V následující druhé kapitole jsou zachyceny základní definice a pojmy z oblasti PPC reklam. Poznatky z teoretické části jsou následně prakticky …moreAbstract:
This bacherol's thesis deals with the implementation of PPC ads and their impact on website traffic. The first chapter of the theoretical part apply internet marketing, describes the types of online marketing tools and marketing communication. The second chapter captures the basic definitions and concepts of PPC advertising. The main findings from the theoretical part are practically applied. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šilhánová, Kateřina. Dopad PPC reklam na návštěvnost webu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights