Dopad PPC reklam na návštěvnost webu – Kateřina Šilhánová
Kateřina Šilhánová
Bachelor's thesis
Dopad PPC reklam na návštěvnost webu
Impact of PPC Ads on Web Traffic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá implementací PPC reklam a jejich následného dopadu na návštěvnost vybrané webové stránky. První kapitola teoretické části pojednává o internetovém marketingu, popisuje jednotlivé online marketingové nástroje a marketingovou komunikaci. V následující druhé kapitole jsou zachyceny základní definice a pojmy z oblasti PPC reklam. Poznatky z teoretické části jsou následně prakticky …viacAbstract:
This bacherol's thesis deals with the implementation of PPC ads and their impact on website traffic. The first chapter of the theoretical part apply internet marketing, describes the types of online marketing tools and marketing communication. The second chapter captures the basic definitions and concepts of PPC advertising. The main findings from the theoretical part are practically applied. The next …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilhánová, Kateřina. Dopad PPC reklam na návštěvnost webu. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan
Názov
Vložil
Vložené
Práva