Kateřina Motýlová
Bachelor's thesis
Jazyk v reklamách na nápoje
The Language of Beverage and Drink Advertisements
Abstract:
This bachelor's thesis explores the use of language in written advertisements promoting beverages which target an English-speaking audience. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. Advertising and persuasion are defined within the theoretical part of the thesis along with linguistic phenomena that frequently occur in advertising campaigns. For the purpose of the practical part …moreAbstract:
Tato bakalářská práce zkoumá využití jazyka v psaných reklamách propagujících nápoje, které cílí na anglicky mluvící publikum. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována reklama, přesvědčování a lingvistické jevy, které se v reklamních kampaních často objevují. Pro účely praktické části byl vytvořen korpus 90 reklam, přičemž 45 kampaní zobrazuje nealkoholické …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Motýlová, Kateřina. Jazyk v reklamách na nápoje. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
English for Business Administration / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
Eva Tomanová -
Propagace a reklama Squash centra Třinec
Kateřina Poláková -
Reklama a propagace jako nástroj podpory prodeje v konkrétním podniku
Martin Timr -
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Josef Příhoda -
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická