Kinetická kresba H-T-P u adolescentů s emočními a behaviorálními poruchami – Mgr. Markéta Smrčková
Mgr. Markéta Smrčková
Diplomová práce
Kinetická kresba H-T-P u adolescentů s emočními a behaviorálními poruchami
Kinetic H-T-P drawing in adolescents with emotional and behavioral disorders
Anotace:
Práce se zabývá diagnostickým využitím Kinetické kresby H-T-P (K-H-T-P) u adolescentů s emočními a behaviorálními poruchami. Porovnává adolescenty s emočními a behaviorálními poruchami a zdravé vrstevníky v počtu vybraných znaků deprese a úzkosti a v počtu vybraných znaků agresivity vyskytujících se v K-H-T-P. Zjišťována je také souvislost mezi těmito skupinami znaků a osobnostními styly posouzenými …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess the diagnostic potential of the Kinetic-House-Tree-Person Drawing (K-H-T-P) focused on adolescents with emotional and behavioral disorders. Adolescents with emotional and behavioral disorders are compared to normally functioning adolescents with relation to the selected depressive and anxious indicators as well as the selected aggressive indicators presented in K …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eubx1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2018
- Vedoucí: PhDr. Irena Komendová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Tlapáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Úzkostná porucha jako rizikový faktor pro rozvoj poruchy chování a emocí u dětí a mládeže
Michaela Bartošíková -
Duševní poruchy a poruchy vyvolané účinkem psychoaktivních látek
Lukáš Sluka -
Poruchy chování u dětí a mladistvých a možnosti řešení
Nikola Vaculková -
Poruchy chování a emocí a intervence u žáků 6-11 let
Eva BASLEROVÁ -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Specifické poruchy učení a chování a jejich vliv na neúspěšnost ve škole, v rodině a kolektivu
Lenka Vymětalová