Vytváření hudebních říkanek pro výuku anglického jazyka – Tomáš ŘÍHA
Tomáš ŘÍHA
Diplomová práce
Vytváření hudebních říkanek pro výuku anglického jazyka
Musical chants creation for ESL classrooms
Anotace:
Práce představuje propojení jazyka a hudby a jejím výstupem jsou hudební říkanky, které lze použít pro výuku anglického jazyka. Teoretickým bádáním v pramenech jazykových, hudebních a hudebně psychologických nastavuje kritéria pro správné uchopení dané problematiky. Praktická část poskytuje vhled na autorův přístup k tvorbě hudebního obsahu a jeho využití ve vytváření materiálů pro učitele. V práci …víceAbstract:
The paper introduces music and language connected in musical chants usable in ESL classrooms. It sets criteria for musical chants creation by researching language and musical (or musical-psychological) aspects of both fields. Practical part follows by showing author's original style used in music and/or ESL materials creation. Theoretical issues of connecting music and English are presented in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 4. 2019
- Vedoucí: doc. PhDr. Ivana Ašenbrenerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍHA, Tomáš. Vytváření hudebních říkanek pro výuku anglického jazyka. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ HV pro 2. st. ZŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Využití překladu ve výuce angličtiny jako druhého jazyka
Kateřina DOČEKALOVÁ -
Mnohojazyčnost ve výuce němčiny jako dalšího cizího jazyka
Miroslav Janík -
Lingvistické prvky Angličtiny jako druhého jazyka: Průzkum rodilých mluvčích Německého jazyka
Caroline OTTOVÁ -
Lingvistické prvky angličtiny jako druhého jazyka v Nizozemí: Průzkum mezi Nizozemskými mluvčími
Petr ŠTĚPNIČKA -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Učitel jako motivační faktor k učení se němčině po angličtině
Petra Fuková -
Hudba a slovo. Funkce jazyka v hudební praxi.
Vladislava Kopecká -
Hudba a její využití při výuce anglického jazyka
Tereza MIKULECKÁ