Desktopová aplikace k minimalizaci logických funkcí – Daniel Ševčík
Daniel Ševčík
Bachelor's thesis
Desktopová aplikace k minimalizaci logických funkcí
A Desktop Application for Boolean Function Simplification
Anotácia:
Předmětem této práce je návrh a tvorba desktopové aplikace k minimalizaci logických funkcí metodou Karnaughových map. Součástí aplikace je přehledné uživatelské rozhraní, které uživatele provede všemi dílčími kroky minimalizačního procesu. Program umožňuje provádět manuální i zcela automatickou tvorbu řešení s generováním výsledků v libovolném textovém formátu, včetně různých programovacích jazyků …viacAbstract:
The main goal of this thesis is to design and create a desktop application for Boolean function minimization using the Karnaugh map method. The application includes a graphical user interface which guides its user through the process of minimization. User can solve Karnaugh maps on his own or use the solver. Minimization results can be generated in arbitrary text format, including various programming …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševčík, Daniel. Desktopová aplikace k minimalizaci logických funkcí. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Grafické uživatelské rozhraní pro vizualizaci simulací a experimentů na e-cyanobacterium.org
Jozef Mikušinec -
Grafické uživatelské rozhraní pro syslog-ng
Jakub Mojto -
Grafické uživatelské rozhraní pro OpenSim plug-in automatického generování svalových vláken
Tomáš KMENT -
Grafické uživatelské rozhraní pro systém správy verzí Git
Jaroslav VEČEŘA -
Grafické uživatelské rozhraní pro rehabilitační software
Lukáš VARGA -
Grafické uživatelské rozhraní pro správu konfigurací systému Ansible
Václav Jochim -
Grafické uživatelské rozhraní rekonfigurovatelného zpětného překladače
Jiří Jánský