Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ – Bc. Tereza MATOUŠKOVÁ
Bc. Tereza MATOUŠKOVÁ
Diplomová práce
Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ
Formative feedback in English teaching at a lower secondary school
Anotace:
Diplomová práce Formativní zpětná vazba ve výuce anglického jazyka na 2. stupni základní školy se zabývá využitím formativního hodnocení ve výuce angličtiny. Cílem je vytvořit nástroje formativního hodnocení, které pomohou žákům lépe rozumět a aplikovat nabyté znalosti, identifikovat chyby a zlepšit své výsledky.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje pojmy a …víceAbstract:
This thesis, Formative Assessment in Teaching English at Lower Secondary School, focuses on the use of formative assessment in English language instruction at the lower secondary level. The aim is to develop tools that help students better understand and apply their knowledge, identify errors, and improve their academic performance. The thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Nábělková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠKOVÁ, Tereza. Formativní zpětná vazba ve výuce AJ na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva