Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora – Bc. Karolína Kuchařová
Bc. Karolína Kuchařová
Bachelor's thesis
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Comparison of the marketing mix mobile and virtual operator
Abstract:
Tématem bakalářské práce je „Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora“. Úvod se bude zabývat marketingovým procesem a jeho jednotlivými částmi, poté shrne telekomunikační prostředí v ČR z pohledu tří „velkých hráčů“ a zároveň několika vybraných virtuálních operátorů. V praktické části se práce zaměří na srovnání marketingového mixu vybraného mobilního operátora Vodafone a virtuálního …moreAbstract:
The topic of this Bachelor´s Thesis is "Comparison of the marketing mix of mobile and virtual operator". At the beginning, the work will focus on marketing process and its individual parts, then summarize the telecommunications environment in the Czech Republic from the perspective of the three "big players" as well as a few selected virtual operators. The practical part of the work will focus on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b1zym/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro virtuálního operátora
Jan Benýšek -
Strategický marketingový plán pro mobilního virtuálního operátora
Eliška Bartošová -
Analýza marketingových komunikací virtuálního operátora Kaktus a jejich působení na mladé lidi
Andrea Kurniková -
Marketingová komunikace na sociálních sítích a její využití u virtuálních operátorů
Tomáš Kouklík -
Optimalizace webu virtuálního mobilního operátora
Markéta Mohrová -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Marketingový mix vybraného podniku
Patrik Caithaml -
Marketingový mix mobilního operátora
Aleš Soukup