Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole – Bc. Petra Jurčová
Bc. Petra Jurčová
Diplomová práce
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Conditions of Educating Pupils with Social Disadvantages in a Special Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou podmínek edukace žáka se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je rozvržena do dvou částí. V první části se podrobněji věnujeme tomu, jaké jsou druhy a příčiny sociálního znevýhodnění, které se vyskytují při práci se žákem se sociálním znevýhodněním, dále legislativnímu ukotvení …víceAbstract:
The diploma theisis deals wits the problém of conditions of education of a pupil with social disadvantage in a special primary school. The theisis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part is divided into two parts. In the first part is discussed in detail the types and causes of social dosadvantage that occur in working with pupils with social disadvantages, the legislative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jurčová, Petra. Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Rodina a jedinec s ADHD v předškolním věku
Kristýna CHALOUPKOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková