Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole – Bc. Petra Jurčová
Bc. Petra Jurčová
Master's thesis
Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole
Conditions of Educating Pupils with Social Disadvantages in a Special Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou podmínek edukace žáka se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část je rozvržena do dvou částí. V první části se podrobněji věnujeme tomu, jaké jsou druhy a příčiny sociálního znevýhodnění, které se vyskytují při práci se žákem se sociálním znevýhodněním, dále legislativnímu ukotvení …moreAbstract:
The diploma theisis deals wits the problém of conditions of education of a pupil with social disadvantage in a special primary school. The theisis is divided into theoretical part and practical part. The theoretical part is divided into two parts. In the first part is discussed in detail the types and causes of social dosadvantage that occur in working with pupils with social disadvantages, the legislative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JURČOVÁ, Petra. \textit{Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/mdsx3m/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurčová, Petra. Podmínky edukace žáků se sociálním znevýhodněním ve speciální základní škole. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Social Pedagogy / Sociální pedagogika
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Rodina a jedinec s ADHD v předškolním věku
Kristýna CHALOUPKOVÁ -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková -
Mateřská škola, základní škola a praktická škola Daneta, s.r.o. v Hradci Králové
Vendula Dušková