Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR – Bc. Jaromír Válek
Bc. Jaromír Válek
Bakalářská práce
Vlivy a dopady "protikuřáckého zákona" na změnu chování spotřebitelů a prostředí restaurací v ČR
Impact of "Antismoking Law" on change of smokers behaviour in restaurant environment in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vliv protikuřáckého zákona na chování spotřebitelů a změnu v restauračním prostředí. V teoretické části jsou popsány nástroje, které stát používá pro omezení spotřeby tabákových výrobků. Hlavním tématem jsou aktuální dopady opatření přijatých v průběhu posledních dvou let. Jedná se o změnu evropské legislativy upravující vzhled balení produktů a možnost marketingové …víceAbstract:
This Barchelor’s thesis focuses on impact of antismoking law on smoker’s behavior and restaurant environment. In theoretic part describes tool and methods used by government to reduce consumption of tobacco products. Main topic is actual impact of restrictions adopted in last 2 years. Novelization of EU tobacco product directive adjusting appearance of product packaging and possibility of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w6x2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová