Bc. Valeriya Kremko

Master's thesis

Současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky

The present and future of the advertising campaign of the analyzed brand
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje důležitost reklamní kampaně společnosti v cel-kovém marketingu firmy. Jejím cílem je na základě provedeného výzkumu restau-race navrhnout zlepšení a inovace reklamní kampaně, která zasáhne větší množství zákazníků a zvýší objem prodejů, prozkoumat moderní nástroje reklamní kampaně, vnímání reklamní kampaně spotřebiteli, dozvědět se, které nástroje reklamní kam¬paně nejvíce …more
Abstract:
This diploma thesis identifies the importance of the company's advertising campaign in the company's overall marketing. Its aim is to design an improvement and innovation of an advertising campaign based on the research carried out by the restaurant, which will affect a larger number of customers and increase the volume of sales, explore modern tools of advertising campaigns, perceive advertising campaigns …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Peter Stuchlík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance