Bc. Jana Slavíková
Bakalářská práce
PR Divadla Na Fidlovačce
PR of „Divadlo na Fidlovačce“
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení současných PR aktivit Divadla na Fidlovačce na základě provedeného šetření. V jednotlivých pasážích se práce zabývá historií a současným stavem PR, marketingovou komunikací a komunikačním procesem, popisuje oddělení PR a jakými nástroji oddělení disponuje. V praktické části se práce zabývá identitou a viditelností Divadla na Fidlovačce. Hlavním přínosem je …víceAbstract:
The purpose of this bachelor’s thesis is to evaluate the current PR activities of Fidlovačka Theater based on my survey investigation. Various passages of my work deal with the history and current state of PR, marketing communications and the communications process at the theater, and describe the theater’s PR department, including the tools and features the department employs in its work. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c4kcl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2011
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Public relations v době pandemie
Procházková Procházková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova