Jana Hubáčková

Diplomová práce

Profil manažera v organizacích cestovního ruchu

Manager's Profile in Tourism Organizations
Anotace:
V diplomové práci byly zjištěné poznatky získané pomocí finálních výstupů plynoucích z kvalitativního výzkumu, formou polostrukturovaných rozhovorů, ze kterých plyne, že klíčové kompetence, kterými by měl manažer 21. století disponovat a rozvíjet jsou následující: zdatnost emoční inteligence, interpersonální percepce, dále byla přisouzena důležitost schopnosti aktivního naslouchání, umění efektivně …více
Abstract:
The diploma thesis revealed the findings obtained through the final results of qualitative research, in the form of semi-structured interviews, which show that the key competencies that a 21st century manager should have and develop are the following: emotional intelligence, interpersonal perception, the ability to listen actively, the art of delegating effectively, the harmony of managerial professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Jan Žufan
  • Oponent: Blanka Bejdáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85961