Jana Hubáčková

Master's thesis

Profil manažera v organizacích cestovního ruchu

Manager's Profile in Tourism Organizations
Abstract:
V diplomové práci byly zjištěné poznatky získané pomocí finálních výstupů plynoucích z kvalitativního výzkumu, formou polostrukturovaných rozhovorů, ze kterých plyne, že klíčové kompetence, kterými by měl manažer 21. století disponovat a rozvíjet jsou následující: zdatnost emoční inteligence, interpersonální percepce, dále byla přisouzena důležitost schopnosti aktivního naslouchání, umění efektivně …more
Abstract:
The diploma thesis revealed the findings obtained through the final results of qualitative research, in the form of semi-structured interviews, which show that the key competencies that a 21st century manager should have and develop are the following: emotional intelligence, interpersonal perception, the ability to listen actively, the art of delegating effectively, the harmony of managerial professional …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Žufan
  • Reader: Blanka Bejdáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85961