Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Eliška Kocfeldová
Bc. Eliška Kocfeldová
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Plan of the marketing strategy for specific business entity
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro vybraný podnikatelský subjekt. První část se věnuje problematice marketingových strategií, srovnání jednotlivých přístupů a analýz. V druhé části seznamuje s podnikem, jeho aktuální situací, analyzuje současnou strategii a navrhuje novou nebo případné změny té stávající. Následuje návrh změn, sestavení rozpočtu a rozebrání nejdůležitějších …víceAbstract:
The goal of my thesis was to suggest the marketing strategy for the chosen business entity. The first part deals with the topic of marketing strategy in general, but also with comparing different approaches and analyses. In the second part it introduces with the facility, its current state and analyzes present strategy and suggests some changes or completely new one. Last, but not least it comes up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/m2b14/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: Ing. Hana Nováková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Neuromarketing: Conceptualization of neuromarketing usage in marketing process
Kamila Janečková -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová