Faktory ovlivňující postoje pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v Plzni – Aneta KRATOCHVÍLOVÁ
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující postoje pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v Plzni
Factors affecting attitudes of teachers to education of pupils with special educational needs at primary schools in Plzeň
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání na běžných základních školách, konkrétně se zaměřením na faktory, které ovlivňují postoje pedagogů k tomuto modelu vzdělávání. Teoretická část práce vymezuje tři základní oblasti, které jsou podstatou celé práce. Jednou z nich je vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, tedy inkluzivní model vzdělávání, jeho definiční vymezení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of inclusive education in mainstream primary schools, specifically focusing on the factors that influence teachers' attitudes towards this model of education. The theoretical part of the thesis defines three fundamental areas which are the base of the whole work. The first one is the education of pupils with special educational needs, which signifies the inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Josef Slowík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRATOCHVÍLOVÁ, Aneta. \textit{Faktory ovlivňující postoje pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v Plzni}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/mf2oj8/.
Jak správně citovat práci
KRATOCHVÍLOVÁ, Aneta. Faktory ovlivňující postoje pedagogů ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách v Plzni. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA