Júlia Baraniaková

Bachelor's thesis

Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii

Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Abstract:
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových …more
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to theoretically define guerrilla marketing as one of the new trends in marketing communication and to point out its advantages and disadvantages compared to traditional marketing communication. Moreover, the aim is to show its practical use on a company active on the Czech market (Nike CR) by individually interviewing its current marketing manager for CR and SR who …more
Abstract:
Cieľ bakalárskej práce je teoreticky vymedziť pojem guerillový marketing ako jeden z nových trendov marketingovej komunikácie, poukázať na jeho výhody a nedostatky oproti tradičnej marketingovej komunikácii. Následne ako praktickú ukážku formou hĺbkového individuálneho rozhovoru priblížiť stratégiu vybranej spoločnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanoviť vnímanie …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 5. 2011
  • Supervisor: Dagmar Skokanová
  • Reader: Katarína Podobová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25831

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management