Krizové řízení - využití sociálních sítí – Bc. Barbora Stiborová
Bc. Barbora Stiborová
Diplomová práce
Krizové řízení - využití sociálních sítí
Crisis management – use of social network
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v rámci krizového řízení a krizové komunikace. V úvodní části se práce věnuje základní metodice krizového řízení a roli sociálních sítí, kde objasňuje, jak spolu tyto oblasti souvisí a proč jsou důležité pro současnou komunikaci v krizových situacích. Teoretická část poskytuje přehled konceptů a strategií krizové komunikace. Praktická část …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of social networks in crisis management and crisis communication. The introductory part addresses the basic methodology of crisis management and the role of social networks, clarifying how these areas are interconnected and why they are important for current communication in crisis situations. The theoretical part provides an overview of crisis communication concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/eiows/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Vladimír Šulc, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Irena Tušer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Bezpečnostní management / Bezpečnostní management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková