Krizové řízení - využití sociálních sítí – Bc. Barbora Stiborová
Bc. Barbora Stiborová
Master's thesis
Krizové řízení - využití sociálních sítí
Crisis management – use of social network
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v rámci krizového řízení a krizové komunikace. V úvodní části se práce věnuje základní metodice krizového řízení a roli sociálních sítí, kde objasňuje, jak spolu tyto oblasti souvisí a proč jsou důležité pro současnou komunikaci v krizových situacích. Teoretická část poskytuje přehled konceptů a strategií krizové komunikace. Praktická část …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of social networks in crisis management and crisis communication. The introductory part addresses the basic methodology of crisis management and the role of social networks, clarifying how these areas are interconnected and why they are important for current communication in crisis situations. The theoretical part provides an overview of crisis communication concepts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/eiows/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Vladimír Šulc, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Irena Tušer, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Security & Safety Management / Security & Safety Management
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Jonáš Vančura -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Adriana Salačová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Digitální komunikace a kognitivní procesy spotřebitele
Monika Hegarová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková