Bc. Norbert Novák
Master's thesis
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Marketing research in the B2B market
Abstract:
Abstrakt Tématem této diplomové práce je Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů. Úkol, který jsem si ve své diplomové práci vytyčil, byl stručně charakterizovat marketingový výzkum trhů a B2B trhů, včetně jeho odlišností od spotřebitelského trhu. V úvodní teoreticko-metodické části je popsán marketing jako celek, následuje základní rozlišení a popis získávání primárních a sekundárních informací, členění …moreAbstract:
Abstrakt The theme of this thesis is a marketing research in the B2B marketplace. A task which I marked out in his thesis was summed up marketing research markets and B2B markets, including its differences from the consumer market. In the initial theoretical and methodological decribe is marketing as a whole, followed by the basic definition and description retrieval primary and secondary information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/thrfm/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová