Bc. Norbert Novák

Master's thesis

Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů

Marketing research in the B2B market
Abstract:
Abstrakt Tématem této diplomové práce je Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů. Úkol, který jsem si ve své diplomové práci vytyčil, byl stručně charakterizovat marketingový výzkum trhů a B2B trhů, včetně jeho odlišností od spotřebitelského trhu. V úvodní teoreticko-metodické části je popsán marketing jako celek, následuje základní rozlišení a popis získávání primárních a sekundárních informací, členění …more
Abstract:
Abstrakt The theme of this thesis is a marketing research in the B2B marketplace. A task which I marked out in his thesis was summed up marketing research markets and B2B markets, including its differences from the consumer market. In the initial theoretical and methodological decribe is marketing as a whole, followed by the basic definition and description retrieval primary and secondary information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Iva Petrová
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní