Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů – Bc. Norbert Novák
Bc. Norbert Novák
Diplomová práce
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Marketing research in the B2B market
Anotace:
Abstrakt Tématem této diplomové práce je Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů. Úkol, který jsem si ve své diplomové práci vytyčil, byl stručně charakterizovat marketingový výzkum trhů a B2B trhů, včetně jeho odlišností od spotřebitelského trhu. V úvodní teoreticko-metodické části je popsán marketing jako celek, následuje základní rozlišení a popis získávání primárních a sekundárních informací, členění …víceAbstract:
Abstrakt The theme of this thesis is a marketing research in the B2B marketplace. A task which I marked out in his thesis was summed up marketing research markets and B2B markets, including its differences from the consumer market. In the initial theoretical and methodological decribe is marketing as a whole, followed by the basic definition and description retrieval primary and secondary information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/thrfm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová