Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy – Bc. Lucie Svobodová
Bc. Lucie Svobodová
Diplomová práce
Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy
Social skills of pupils at the special elemantary school and their development through drama education
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je rozvoj sociálních kompetencí u žáků s lehkým mentálním postižením prostřednictvím dramatické výchovy. Jejím cílem je zjistit, zda je dramatická výchova vhodnou intervenční metodou u žáků na ZŠ praktické. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje problematice mentálního postižení a edukaci žáků s lehkým mentálním postižením. Druhá kapitola …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is development of social skills of pupils with mild mental disabilities through drama education. Its aim is to determine if drama education is an appropriate method of intervention for pupils at elementary practical school. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the issue of mental disability and education of pupils with …víceKlíčová slova
mentální postižení žáci s lehkým mentálním postižením základní škola praktická sociální kompetence sociální dovednosti dramatická výchova dramatické lekce mental disability pupils with mild mental disabilities elementary practical school social competence social skills drama education drama lessons
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d1y2n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Lucie. \textit{Sociální kompetence u žáků na základní škole praktické a jejich rozvoj prostřednictvím dramatické výchovy}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mfk4av/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English to Lower Secondary School Children with Mild Mental Handicap
Hana VESELÁ -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová