Ing. Veronika Pelikánová

Bakalářská práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference

Media selection criterions for advertising campaign of the company organizing special conferences
Anotace:
Práce pojednává o vhodném výběru médií na reklamní kampaň zaměřenou na odbornou konferenci Marketing Management 2011. Nejdříve zde popisuji historii a vznik médií a dále pak rozebírám podrobně všechna média, jejich výhody a nevýhody v používání všeobecně. V praktické části se věnuji již těm médiím, která jsou vhodná pro používání na reklamní kampaň pro odbornou konferenci. A dále pak posuzuji efektivnost …více
Abstract:
This work deals with an appropriate choice of a commercial campaign aimed at the professional conference of Marketing Management 2011. First of all it describes the history and the origin of media and then it analyzes all media in detail, their advantages and disadvantages in general use. In the practical part it pursues only the media that are suitable for commercial campaing and for a professional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní