Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference – Ing. Veronika Pelikánová
Ing. Veronika Pelikánová
Bachelor's thesis
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
Media selection criterions for advertising campaign of the company organizing special conferences
Anotácia:
Práce pojednává o vhodném výběru médií na reklamní kampaň zaměřenou na odbornou konferenci Marketing Management 2011. Nejdříve zde popisuji historii a vznik médií a dále pak rozebírám podrobně všechna média, jejich výhody a nevýhody v používání všeobecně. V praktické části se věnuji již těm médiím, která jsou vhodná pro používání na reklamní kampaň pro odbornou konferenci. A dále pak posuzuji efektivnost …viacAbstract:
This work deals with an appropriate choice of a commercial campaign aimed at the professional conference of Marketing Management 2011. First of all it describes the history and the origin of media and then it analyzes all media in detail, their advantages and disadvantages in general use. In the practical part it pursues only the media that are suitable for commercial campaing and for a professional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oih7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedúci: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Dominika Rozmajzlová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Komunikační mix Solitea CDL, a.s. v kontextu employer brandingu
Carina CHIOROGLO -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek