Mgr. Markéta VYMĚTALOVÁ

Diplomová práce

Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky

Communication strategy of Prodejní pasáž Zlín-Louky
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu. Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících …více
Abstract:
The aim of this graduation theses is to analyse the shopping center Prodejní pasáž Zlín-Louky. I used theoretical, practical knowledge and also marketing research. I used both qualitative and quantitative type of research. My task is to analyse contemporary situation of Prodejní pasáž and put together acceptable strategy of communication. Analyses and marketing research will help me to find answers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7570

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYMĚTALOVÁ, Markéta. Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 04. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.