The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina – Bc. Mirna Babović
Bc. Mirna Babović
Master's thesis
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Abstract:
Faculty of Management and Economics is part of Tomas Bata University - young universi-ty that is actively building its reputation within national borders and abroad. As both insti-tutions highly value internationalization, they have already entered specific international markets. So far, Faculty of Management and Economics had satisfactory number of international students from Bosnia and Herzegovina …viacAbstract:
Fakulta managementu a ekonomiky je součástí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně - vcelku mladá vysoká škola, která aktivně buduje svou pověst v zahraničí, jelikož si obě instituce velmi cení internacionalizace, které již vstoupily na konkrétní mezinárodní trhy. Fakulta managementu a ekonomiky ve Zlíně měla uspokojivý počet zahraničních studentů z Bosny a Hercegoviny. V současné době ale tato instituce …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zverejniť od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BABOVI$\backslash$'C, Mirna. \textit{The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/mg49fw/.
Jak správně citovat práci
Babović, Mirna. The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová