Ladislav Bubla

Bachelor's thesis

Marketing hotelu Best Western Kampa

Marketing of the hotel Best Western Kampa
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the development of tourist's accommodation in Prague with the focus on the competition of the hotel Best Western Kampa. The thesis also analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel and proceeds its SWOT-analyse. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2010
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20186