Ladislav Bubla
Bachelor's thesis
Marketing hotelu Best Western Kampa
Marketing of the hotel Best Western Kampa
Abstract:
V teoretické části bakalářské práce je popsán především význam SWOT analýzy a nástroje marketingového mixu hotelového zařízení. Praktická část se zabývá hodnocením vývoje ubytovacích zařízení v Praze se zaměřením na konkurenci hotelu Best Western Kampa a jeho SWOT analýzu. V části zabývající se marketingovým a komunikačním mixem jsou popsány nástroje, které hotel využívá ke své komunikaci s potencionálními …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the development of tourist's accommodation in Prague with the focus on the competition of the hotel Best Western Kampa. The thesis also analyses currently used components of the marketing mix of selected hotel and proceeds its SWOT-analyse. On the basis of synthesis of ascertained information it suggests the conceivable recommendations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20186
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2010
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová