Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě" – Bc. Adéla VEDROVÁ
Bc. Adéla VEDROVÁ
Diplomová práce
Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě"
Semantics of Czech Beer Advertisements Or "Men to Themselves"
Anotace:
Diplomová práce se zabývá sémantickou analýzou české pivní reklamy (vizuální a audiovizuální) různých značek za uplynulou dobu posledních dvaceti let. Práce na základě teoretických poznatků, vycházejících zejména z primárních reklamních postupů, psychologie a jazyka reklamy, dekóduje a interpretuje obsah jednotlivých zvolených reklam. Pro komplexní obsáhnutí tématu je diplomová práce doplněna o poznatky …víceAbstract:
The thesis focuses on the semantic analysis of the advertisement of different Czech beer brands which have been on the market for the last twenty years. The theoretical part consists of the interpretation of marketing strategies and psychology and decodes the typical advertising language and content of chosen advertisements. The thesis also deals with the history of beer, brewery and law restrictions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. David Skalický, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEDROVÁ, Adéla. Sémantika české pivní reklamy aneb "Chlapi sobě". Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika
Práce na příbuzné téma
-
Percepce reklamy zákazníky u vybraných kosmetických společností - komparativní studie
Aneta Korcová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza
Zuzana Bilavčíková -
Jazyk reklamy v ukrajinských novinách (v česko-ukrajinském srovnávacím plánu)
Kateřina Schmiedtová -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Jazyk v reklamách na nápoje
Kateřina Motýlová -
Jazyková hra jako lexikálně-sémantický postup v textech ruské komerční reklamy
Lucie Adamiecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva