Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty – Bc. Lenka Uchytilová
Bc. Lenka Uchytilová
Bachelor's thesis
Vnímání metody flipped classroom vysokoškolskými studenty
Perceptions of the flipped classroom method by university students
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním metody flipped classroom vysokoškolskými studenty. V teoretické čísti je vysvětlen pojem flipped classroom, jeho základní pilíře, a také vnímání této metody studenty. Kvalitativní výzkum byl proveden rozhovory se čtyřmi studenty vybraného kurzu, rozhovory byly provedeny s každým respondentem na začátku a na konci kurzu. Cílem bylo tedy zjistit, jak vysokoškolští …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the perception of the flipped classroom method by university students. In the theoretical part, the term flipped classroom, its basic pillars, as well as the perception of this method by students are explained. Qualitative research was conducted through interviews with four students of the selected course, interviews were conducted with each respondent at the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/co1u1/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Karolína Malíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Pedagogy / Digital Technologies in Education
Theses on a related topic
-
Enseñanza de ELE mediante educación en línea: una propuesta de incorporación del enfoque pedagógico de flipped classroom a las clases (el caso de la diferencia entre el uso de los verbos ser y estar)
Věra Vetešníková -
Jsou studenti ekonomie více racionální než studenti jiných oborů?
Filip Konečný -
Jsou studenti NF více racionálně sobečtí než ostatní studenti VŠE?
Hoang Bui Dang Manh -
Mají slabší studenti šanci na úspěch?
Nikola Bárová -
Vysokoškolští studenti s ADHD: wellbeing, copingové strategie a studijní úspěšnost
Hana Vycudilíková -
Netradiční studenti v druhém magisterském studiu
Tereza Sklenářová -
Seminář studenti studentům: Umělecké zastupování
Lukáš Kus -
Absolventi střední pedagogické školy a gymnázia jako studenti pedagogických oborů na univerzitě
Adéla Zajíčková