Postavení značky na trhu nákladních vozidel – Hana Gebauerová
Hana Gebauerová
Diplomová práce
Postavení značky na trhu nákladních vozidel
Brand Position in the Truck Market
Anotace:
Hlavní náplní diplomové práce je analýza postavení značky na trhu nákladních vozidel v České republice. Vybranou oblastí pro výzkum se stala společnost Tatra Trucks, a. s., která letos v roce 2019 slaví stoleté výročí od vzniku názvu značky TATRA. Je to jeden z důvodů, proč prozkoumat právě tuto významnou a ryze českou značku s dlouholetou tradicí ve výrobě nákladních vozidel. V této práci je značka …víceAbstract:
The main content of the submitted diploma thesis is the analysis of the brand position on the truck market in the Czech Republic. The selected area for research has become Tatra Trucks, which this year celebrates the 100th anniversary of the name of the TATRA brand. It is one of the reasons to explore this important and purely Czech brand with a long tradition in truck production. The main goal of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/138621
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2019
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Dušan Bariš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Unikátní postavení značky na trhu a možnosti jeho udržení.
Jessica Vojta -
Komparace marketingové komunikace a postavení značky Schmidt's na českém a americkém trhu
Nikola Lubinová -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
Andrea Daďová -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Michal Novák -
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Kristýna Poláková -
Smysluplný webdesign: Návrh webové prezentace značky postavený na principech designu služeb a uživatelském výzkumu
Zuzana Jančová