Bc. Kateřina Cagalová

Master's thesis

Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text

Creativity in advertising - Analysis of Text in Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of advertising text and its creativity. The purpose of this work is, in connection with laying the theoretical foundations and anchoring the issue, to analyze a selected advertising campaign that actively uses the text as a fundamental element. This thesis uses a combination of qualitative and quantitative research methods. Through its own analysis, followed …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cagalová, Kateřina. Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications