Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text – Bc. Kateřina Cagalová
Bc. Kateřina Cagalová
Master's thesis
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Creativity in advertising - Analysis of Text in Advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of advertising text and its creativity. The purpose of this work is, in connection with laying the theoretical foundations and anchoring the issue, to analyze a selected advertising campaign that actively uses the text as a fundamental element. This thesis uses a combination of qualitative and quantitative research methods. Through its own analysis, followed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CAGALOVÁ, Kateřina. \textit{Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/mh5kgz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cagalová, Kateřina. Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Kreativita a stáří
Klára Plošková -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Michala Balková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Jaroslav Kučera -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman