Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text – Bc. Kateřina Cagalová
Bc. Kateřina Cagalová
Master's thesis
Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text
Creativity in advertising - Analysis of Text in Advertising
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou reklamního textu a jeho kreativity. Účelem této práce je v návaznosti na položení teoretických základů a ukotvení problematiky zanalyzovat vybranou reklamní kampaň, jejíž koncept aktivně využívá text jako základní stavební prvek. Práce užívá v rámci výzkumu kombinaci kvalitativních a kvantitativních metod. Prostřednictvím vlastní hloubkové analýzy doplněné …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of advertising text and its creativity. The purpose of this work is, in connection with laying the theoretical foundations and anchoring the issue, to analyze a selected advertising campaign that actively uses the text as a fundamental element. This thesis uses a combination of qualitative and quantitative research methods. Through its own analysis, followed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CAGALOVÁ, Kateřina. \textit{Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/mh5kgz/.
Jak správně citovat práci
Cagalová, Kateřina. Kreativita v reklamě - Analýza reklamní kampaně se zaměřením na text. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vizuální dominance ve vnímání reklam dětským divákem /Jak reklama ovlivňuje dětského diváka
Veronika MÖWALDOVÁ -
Ruská televizní reklama
Lolita LITVINENKO -
Kreativita a stáří
Klára Plošková -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Michala Balková -
Emoční kreativita u pacientů s Alzheimerovou nemocí - pilotní studie.
Petra Ševčíková -
Trendy a kreativita zaměstnavatele při výběru zaměstnanců
Jaroslav Kučera