Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis – Bc. Pavla Jandová
Bc. Pavla Jandová
Diplomová práce
Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis
Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat jazyk učitele v předškolních hodinách angličtiny a jeho dopad na kvalitu vyučování. Nejprve se práce věnuje problematice učení se jazyků, následně pojednává o předškolní výuce angličtiny a jazyku použitém v hodinách. Závěr teoretické části je věnován jazykovému inputu a definici diskurzu. Empirická část rozebírá tři vyučovací hodiny se zaměřením na použití jazyka, komunikační …víceAbstract:
The purpose of this study was to examine teacher talk in pre-school English classes and its impact on the quality of the lesson. Firstly, the issue of learning languages is introduced. Next, teaching pre-school English lessons is discussed, along with the description of the languages used in the classes. Towards the end of the theoretical part, language input is addressed, followed by the definition …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rlvrw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Structure-dynamics-function relationships of haloalkane dehalogenases
Martin Klvaňa -
Studium strukturních změn proteinů metodou H/D exchange spojené s hmotnostní spektrometrií a limitovanou proteolýzou
Světlana Lučanová -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Vliv dominantního jazyka komunity (češtiny) na osvojování jazyka dědictví z pohledu sociálních faktorů
Nariman Nabhani