Bc. Pavla Jandová

Diplomová práce

Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis

Teacher Talk in Pre-school English Classes: Discourse Analysis
Anotace:
Cílem této práce bylo analyzovat jazyk učitele v předškolních hodinách angličtiny a jeho dopad na kvalitu vyučování. Nejprve se práce věnuje problematice učení se jazyků, následně pojednává o předškolní výuce angličtiny a jazyku použitém v hodinách. Závěr teoretické části je věnován jazykovému inputu a definici diskurzu. Empirická část rozebírá tři vyučovací hodiny se zaměřením na použití jazyka, komunikační …více
Abstract:
The purpose of this study was to examine teacher talk in pre-school English classes and its impact on the quality of the lesson. Firstly, the issue of learning languages is introduced. Next, teaching pre-school English lessons is discussed, along with the description of the languages used in the classes. Towards the end of the theoretical part, language input is addressed, followed by the definition …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Jana Chocholatá
  • Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta