Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o. – Bc. Jakub Strnadel
Bc. Jakub Strnadel
Diplomová práce
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.
Marketing research by using Mystery activity methods in the company IZOMAT stavebniny s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo provést marketingový výzkum ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o. Výzkum byl proveden metodou Mystery aktivit, konkrétně výzkumnou technikou Mystery Shopping.Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky marketingového výzkumu a detailně popisuje metody a techniky sběru dat. V praktické části je nejprve představena společnost IZOMAT stavebniny s.r.o., dále jsou …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis was to realise marketing research in the company IZOMAT stavebniny s.r.o. The research was done by the means of the Mystery Activities, specifically by Mystery Shopping.The theoretical part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing research and describe in details methods and techniques of data collection.In the practical part is firstly introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Pavel Šilinger -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová
Název
Vložil
Vloženo
Práva