Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o. – Bc. Jakub Strnadel
Bc. Jakub Strnadel
Master's thesis
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.
Marketing research by using Mystery activity methods in the company IZOMAT stavebniny s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo provést marketingový výzkum ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o. Výzkum byl proveden metodou Mystery aktivit, konkrétně výzkumnou technikou Mystery Shopping.Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky marketingového výzkumu a detailně popisuje metody a techniky sběru dat. V praktické části je nejprve představena společnost IZOMAT stavebniny s.r.o., dále jsou …moreAbstract:
The goal of the diploma thesis was to realise marketing research in the company IZOMAT stavebniny s.r.o. The research was done by the means of the Mystery Activities, specifically by Mystery Shopping.The theoretical part of the thesis is focused on the theoretical knowledge of marketing research and describe in details methods and techniques of data collection.In the practical part is firstly introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADEL, Jakub. \textit{Marketingový výzkum s~využitím Mystery aktivit ve společnosti IZOMAT stavebniny s.r.o.}. Online. Master's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/mhhi24/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum s využitím Mystery aktivit
Pavel Šilinger -
Marketingový výzkum prodejní sítě družstva Jednota, OD Tábor metodou mystery aktivit
Jitka Hronová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights