Bc. Miriama Janyíková
Diplomová práce
Komunikační strategie
Communication Strategy
Abstract:
The purpose of this thesis is to establish communication strategies for a young company providing services in the field of yachting. In order to achieve this theoretical knowledge of the marketing communication strategy, strategic management, internal or external business environment analysis and communication campaign is defined in the first part, which serves as a basis for the practical part of …víceAbstract:
Účelom diplomovej práce je zostavenie komunikačnej stratégie pre mladý podnik poskytujúcu služby v oblasti jachtingu. Za týmto zámerom sú v prvej časti práce vymedzené teoretické poznatky týkajúce sa marketingovo komunikačnej stratégie, strategického riadenia, analýz interného či externého prostredia podniku a komunikačnej kampane, ktoré slúžia ako podklad k časti druhej. Druhá časť práce je venovaná …víceKlíčová slova
Marketingovo komunikačná stratégia strategické riadenie PESTLE analýza Porterov model piatich síl analýza marketingovo-komunikačných aktivít SWOT analýza komunikačná kampaň integrovaná marketingová komunikácia Marketing and communicational strategy strategic management PESTLE analysis Porter´s five forces model analysis of marketing and communicational activities SWOT analysis communicational campaign integrated marketing communication
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gl1z3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikácia Slovenska ako turistickej destinácie
Jana Štefkeová -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Integrovaná marketingová komunikácia podniku
Judita Jagušáková -
Integrovaná marketingová komunikácia spoločnosti Autoškola EUROMIKO, s.r.o.
Andrea Jankovcová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Marketingová komunikace společnosti Hard Rock Cafe Praha
Ivana Lorencová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva