Bc. Miriama Janyíková

Diplomová práce

Komunikační strategie

Communication Strategy
Abstract:
The purpose of this thesis is to establish communication strategies for a young company providing services in the field of yachting. In order to achieve this theoretical knowledge of the marketing communication strategy, strategic management, internal or external business environment analysis and communication campaign is defined in the first part, which serves as a basis for the practical part of …více
Abstract:
Účelom diplomovej práce je zostavenie komunikačnej stratégie pre mladý podnik poskytujúcu služby v oblasti jachtingu. Za týmto zámerom sú v prvej časti práce vymedzené teoretické poznatky týkajúce sa marketingovo komunikačnej stratégie, strategického riadenia, analýz interného či externého prostredia podniku a komunikačnej kampane, ktoré slúžia ako podklad k časti druhej. Druhá časť práce je venovaná …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management